Alla inlägg under december 2015

Av Jerk - 9 december 2015 02:03

Gissa vad? Nu är det den här veckan och nästa vecka kvar och sen så är det jullov. ALLTSÅ WTF. VAD FAN HAR JAG ENS GJORT HELA DEN HÄR TERMINEN? Jo jag har legat i sängen och sovit. Inte gjort ett fucking skit förutom att supa och sova. Liksom saker går fan inte frammåt.


Augusti 2013 började jag 7an. Det va då allt började bli kaos. För mycket energi gick åt att försöka vara cool och försöka bli populär i nya stora skolan. Men det gick också åt helvetet. Populär blev man inte, omtyckt blev man inte, och skoluppgifter gjorde jag inte ens. Jag började skolka för att umgås med en viss personer. Jag började röka. Jag började med mitt "wannabe cool" betéende. Sen slutade jag helt enkelt bara att gå i skolan. Jag kunde inte komma iväg. Efter jullovet började jag i en ny skola men där sket det sig också. Där jag gick inte heller till skolan. Låg bara hemma och rulla i sängen. Sen kom sommaren då. Och det var bara så uppenbart att jag behövde gå om 7an. Det hade jag vetat väldigt länge att det skulle behövas.


Så när jag började 7an för andra gången i Augusti 2014 så tänkte jag liksom "Aa det här blir bra. Nu ska det bli bra. Nu blir det ordning på livet". HAHAHAHAHAHAHAHHA SURE.

Jag vet inte om det e nåt problem jag hade/har som gjorde/gör att saker blir så jobbiga. Men jag kunde/kan helt enkelt inte komma iväg till skolan. Första terminen i andra 7an gick åt helvetet precis som innan. I sängen hela dagarna. Efter jullovet, då 2015 började så började jag en ny skola igen. (Hade redan bytt från en skola till en annan förra terminen så detta var alltså min tredje skola för läsåret). Där blev saker inte heller bättre. Jag kom inte iväg till skolan. Allt va ba skit. Sen när sommaren kom så slog det mig i tanken att jag har gått 2 år i sjuan utan att ens ha gått till skolan. Bra där....


Men efter sommaren så skulle jag börja 8an i alla fall. I en ny skola då. Då kände jag VERKLIGEN att allt skulle bli bra. Jag skulle komma back on track och få ordning på allt skit. Men HAHHAHAHAHAHHAHAHA HUR GICK DET DÅ?

Aa nu sitter man här då. 2 veckor innan julavslutning och tänker att jag har spenderat 5 skolterminer, alltså typ 2 och ett halvt år, till att bara ligga i sängen och sova. Hur går det med livet tycker ni? Asså det e inte förräns nu jag inser hur galet det här egentligen här. JAG BEHÖVER HJÄLP. Men får jag det eller? Nä. Asså sen Augusti 2013 så har det bara vart skit skit skit. Fattar ni hur länge sen det där va?


Asså jag orkar inte mer jag ska äta mat nu hejdå.

Presentation


16 år och skriver om det jag vill skriva om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards