Alla inlägg under april 2016

Ok

Av Jerk - 30 april 2016 22:30

Asså jag vet inte ens vad jag ska skriva. Det är för mycket. Asså. Jag. Asså jag vet inte.

Av Jerk - 24 april 2016 15:28

Har nyligen köpt 3 styckna Give Hope armband och en Give Hope nyckelring. Det känns bra att kunna bidra till något :) Dock är bandet lite dåliga så dom går av lätt. Så jag sätter berlocken på en kedja och har dom som halsband istället :) Dock har jag bara en kedja så jag får byta berlock om jag vill byta :)

Annars har inte så mycket hänt. Det regnade lite pengar häromdan så jag har köpt nåra nya klädesplagg. Ett par jätte sköna shorts, en t-shirt och en hoodie :D Aa och lite strumpor också. Yep.

Just nu ligger jag i soffan. Har nyss ätit soppa och druckit cola. Är väldigt trött.. Aa.
Men jag ska fortsätta att klicka runt på mobilen nu och bara ta det lugnt.

Idag är en bra dag ^^

Av Jerk - 22 april 2016 08:00

Asså. Min mobil var ju rätt billig. Den kostade bara 1900kr. Vilket gör det förståeligt när den inte presterar det bästa. Min snapchat har stora problem. Alltså allt annat funkar bra på snap, men när jag har tagit en bild och bläddrar fram till ett visst speciellt filter så kraschar snapchat. Och det händer varje gång. Och jag vet inte om det e fel på min mobil eller om det är själva snapchat som har problem. Det återstår att se. Men för övrigt så älskar jag min mobil. Kamerorna är okej och själva mobilen är verkligen BAE. Yas. Det va det.

Av Jerk - 21 april 2016 19:20

Köpte en ny mobil idag! Woho den e skit fin och skit nice. I guld färg och snabb och har 5 tum skärm wohooo. Yiih.

Så jag och några kuratorer har snackat angående min skolgång. Eftersom jag fyller 16 i sommar så är jag då klar med skolplikten. Vilket betyder att jag egentligen inte behöver fortsätta gå grundskolan. Jag har ju gått om 7an och just nu går jag 8an. Efter sommaren ska jag egentligen börja 9an men kuratorerna föreslog att jag istället skulle gå gymnasiet. Nu minns inte jag vad det heter, men det är som att gå (om) 9an fast på gymnasiet. Man liksom förbereder sig för gymnasiet. Och det känner jag skulle vara jätte bra. Men vi måste först ta reda på hur mycket jag kan, om det där verkligen är ett alternativ eller om jag borde gå vanliga 9an osv osv. Men det ska snackas mer om senare.

Jag var på polis förhör idag angående det där med badhuset. När jag blev nedslagen. Aa asså jag pallar inte skriva om det så skit it. Ska bara fortsätta knappa runt på min splitter nya mobil hiihihi

Av Jerk - 10 april 2016 08:51

Just nu försöker jag att vända tillbaka på dygnet. Och jag vet inte riktigt om det går bra eller dåligt. Min metod är att istället för att lägga mig och sova på morgonen, så ska jag vara vaken hela dagen. Alltså har jag då dygnat och inte sovit alls. Försöka hålla mig vaken hela dagen och sen lägga mig på kvällen normal tid, och tadaaa. Done. Men man lyckas inte så enkelt.. Inte jag i alla fall som inte har något att göra om dagarna, vilket innebär att jag lätt somnar mitt på dagen eftersom jag är så trött för att jag har dygnat. Och då har jag ju misslyckats med att försöka vända tillbaka på dygnet. Vilket har varit fallet i några dagar nu.

Min rutin har varit att sova mellan typ 6-7 på morgonen till 17-18 på eftermiddagen. Och i några dagar nu så har jag lyckats med att hålla mig vaken till mellan 10-13. Men sen deckat. Men igår så var jag så trött vid 23 tiden även fast jag vaknade vid typ 17 tiden. Så jag la mig och sov. Jag lyckades somna vid typ 00 tiden men vaknade vid halv 4, och har varit vaken sen dess. Har sovit jätte obekvämt och vari jätte lätt väckt. Just nu är jag i alla fall sjukt trött, väldigt utmattad. Jag gick ut på en kort promemad på typ 10 minuter vid halv 8. Jag tänkte vara ute längre men det var så kallt och blött överallt, sååå... Aa..

Väntar på att äta just nu. Sen ska jag kanske försöka arbeta mer på min Stewie och Brian teckning. Sen.. Typ kolla på film och aa hoppas på att jag kommer att klara av att hålla mig vaken hela dagen. Asså jag har huvudvärk och allt... Skit... Aja.. Hejdå.

Av Jerk - 5 april 2016 22:14

Jag hatar mig själv. Jag hatar alla. Jag hatar allt. Låt mig bara dö.

Av Jerk - 5 april 2016 03:58

Okej så strax efter jag la upp förra inlägget så gick jag och åt en REHJÄL måltid. Det kändes jätte dåligt direkt efter. Liksom som att jag hade ätit alldeles för mycket. Det kändes sjukt dåligt, som att jag hade misslyckats med det som jag har försökt i dessa typ 5 dagar. Och nu vet jag inte vad jag känner angående allt det här. Jag är bara förvirrad.


Jag har en tid imorgon klockan 11 hos en psykolog. Eller alltså senare idag. Klockan är ju 4 på natten, eller morgonen eller vad man nu vill säga. Så det är typ 5-6 timmar kvar tills jag ska till min psykolog. Och jag försöker bestämma mig om jag bara ska lägga mig och sova och skita i att gå till henne eller om jag ska vara vaken tills jag ska till henne. Asså liksom. Jag kan inte sova, för då kommer jag inte orka vakna vid typ 10 för att göra mig i ordning. Men om jag håller mig vaken så kommer jag vara SJUKT trött sen. Jag är redan jätte trött nu. Jag vet inte vad jag ska göra. Asså åhh.


AASSÅ ÅH

Av Jerk - 5 april 2016 01:05

Jag undrar om jag kommer hinna fylla 16.

Presentation


16 år och skriver om det jag vill skriva om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards