Alla inlägg under maj 2016

Av Jerk - 18 maj 2016 00:06

Har en sån jävla hemsk huvudvärk nu. Förmodligen för att jag fått för lite mat i mig. Jag är så hungrig. Men jag vill verkligen bita ihop. Jag gav upp förra gången och började äta mycket igen. Det ångrar jag. Men jag förstår hur jag tänkte då. Att vara hungrig känns inte bra. Åh vad jag bara känner att jag vill gå och fixa nåt riktigt gott att käka. Men jag vill vara smal.

Jag vill inte sätta mig på toa och varje gång se mina feta hängiga lår. Och min mage som hänger ner. Jag vill inte.. Jag vill vara smal och snygg. Men jag är så hungrig.

Jag har ingen motivation till att göra det där som kallas att "träna".

Av Jerk - 17 maj 2016 01:10

Ganska nyligen så började jag att äta mindre, jag försökte gå ner i vikt och bli smal. Men det var bara för att jag ville bli smalare. Men nu.. Nu har det hemska hänt. Nånting som jag ALDRIG trodde skulle hända mig.

Jag insåg det idag att jag har börjat få komplex över min kropp. Jag tycker jag är tjock. Min mage har blivit så stor.. Så stor att jag faktiskt alldeles nyligen för 10 minuter sen gjorde graviditets test, i hopp om att jag är gravid. Men testet visade negativt resultat. Synd.

Min mage och mina lår är så himla.. Feta.. Vissa av mina byxor kan jag inte ens ha längre...

Jag orkar faktiskt inte skriva mer. Hejdå.

Av Jerk - 10 maj 2016 23:42

I över en vecka nu så har jag varit SÅ HEMSKT JÄVLA ÄCKLIGT "FÖRKYLD" SÅ DET INTE E SANT. Minns även att det va EXAKT såhär förkyld jag va förra året i början av våren.

Efter typ 3-4 dar efter att jag började känna mig dålig så började jag med receptfria allergimediciner, och jag mådde mycket bättre sen. Men nu typ en vecka efter så börjar det bli dåligt igen. Näsan rinner igen och jag nyser. Halsen fuckar sig och jag hostar. Usch.

Så har kontaktat vårdcentralen och jag skulle få tid för prick test, när vet jag dock inte. Ajja. Hejdå.

Presentation


16 år och skriver om det jag vill skriva om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards