Alla inlägg under juni 2017

Av Jerk - 5 juni 2017 00:30

Jag tror inte att jag nånsin skrev om det här på bloggen, men jag hade ett gymkort hösten förra året. Jag gymmade som fan asså. Gym gym gym hela tin. Jag gymmade nästan ihjäl mig asså. Men sen.. aa sen tappade jag motivationen och sket it. Nu har det gått ish ett halvår sen jag gymmade sist om man inte räknar idag.


Men i alla fall. Jag skaffade gymkort idag igen och jag gymmade. Det va rätt jobbigt ye. Men la skönt. Speciellt när man kan ta en varm dusch efter och känna sig helt fräsch och fin efteråt. Åh det e det bästa. Alltid favorit delen, duscha. Thihi.


Dom har sånna träningspass också o jag planerar att börja gå på sånna. Annars håller jag mig ju vid maskinerna o tränar själv. Men känns som att det vire mys att träna i grupp o ha "jympa" allmänt o inte ba kö hårt på maskiner liksom. Dom har typ "jympa" och dans och massa annat men jag tycket jympa o dans låter roligast. Eller snarare det enda roliga. heh. 


Efter mitt gympass så köpte jag sallad i en salladsbar, senare åt jag 2st korv med bröd, och senare på kvällen så lagade jag kokt potatis med stekta quorn bitar med grönsaker. Det va la gott. Men.... assåå. Jag känner att jag har ätit för mycket... Det va ett tag sen komplex över min vikt dök upp. En gång i tiden åt jag knappt 700kcal om dan. Ibland kanske tillomed bara 300. Jag gick ner 5kg på 20 dagar.. vilket då kändes bra. Men sen började jag äta normalt igen o saker va lugnt ett ganska långt tag faktiskt. Men nu dom senaste veckorna har jag börjat äta mer än vanligt, så jag har gått upp 9kg.... Nu "tror"/"tycker" jag inte bara att jag e fet utan nu e det fakta att jag har gått upp i vikt o blivit ganska mkt rundare. På vissa kläder märks det verkligen att jag har blivit fetare. Och häromdan hände nåt som jag inte trodde skulle hända. Jag hade en rehjäl mental breakdown och asgrät för att jag kände mig fet. Vad har hänt med mig? Och aa det stämmer nog att jag främst skaffade gymkort för att jag känner mig fet. Jag vill bli av med all fett som hänger utanför kanten på byxorna och jag vill ha synliga muskler. Till och med min familj säger att jag är fet. 


Aj jag ska försöka sova nu. Är gamska trött. 

Presentation


16 år och skriver om det jag vill skriva om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards